.

.

Педагогічний портрет



















Мій автопортрет

«Я-педагог і особистість» 
Я – справжній вчитель,
дитина – найбільша цінність,
я хочу допомогти їй бути щасливою.


Я працюю вчителем англійської мови вже 20 років. Робота вчителя - це безмежне поле, на якому потрібно завзято та наполегливо працювати. Щодня – пошук, щодня – несподіванки, то прикрі, то кумедні, щодня – відкриття, які неможливі без натхнення. Інколи думаєш – я стомилась … Але в нашій роботі є такі щасливі і радісні моменти, заради яких хочеться працювати, вдосконалюватись, і тоді схаменешся – все недаремно! І знову починаєш спочатку.
Я йду на урок з думкою «дати урок», зацікавити дітей, крім того, виконати програму. Моя мета і інтереси на наступні 45 хвилин – ввести дітей в атмосферу іншомовного спілкування і бути там разом з ними, залучити всіх учнів до творчої співпраці, спонукати до пошуку істини. Я іду на урок, щоб допомогти кожному переможно вчитись. Інколи від відмінних розробок уроку на самому уроці не лишається й сліду. Часом хочеться миттєво перебудувати заздалегідь заплановане, подумки вивірене і провести урок не за планом. Імпровізація, педагогічний експромт, натхнення можуть створити несподіване становище в класі, створити спонтанну ситуацію, яку радо підтримають мої учні.
Всі діти – мої учні, мої діти! Я люблю дітей всяких: гучних і тихих, слухняних і примхливих, чистеньких, доглянутих і неохайних, гарненьких і не дуже. На тій підставі, що вони – діти. Адже вчитель не повинен бути несправедливим до них, недобрим, нещирим, жорстоким. Хороший вчитель має бути зразком вихованості і культури. Він має створити свій власний неповторний образ, який назавжди лишить незабутній слід в пам’яті учнів.
Таким чином, всі мої зусилля направлені на формування у школярів позитивного ставлення до навчання, особливо до вивчення англійської мови.

Моя мета – жити і працювати за такими правилами:
  • безмежно любити дітей;
  • мати велике бажання;
  • цілеспрямовано працювати над собою;
  • не бути байдужим, бути вимогливим;
  • дотримуватись всіх принципів навчання;
  • створити власну програму дій;
  • мати взаєморозуміння з педагогічним колективом;
  • усвідомлювати необхідність самовдосконалення;
  • не думати про минуле, не боятись майбутнього.

Немає коментарів:

Дописати коментар